Kjøp, frakt og retur

Vi gjør alt vi kan for å sende ut varer så raskt som mulig. Har vi varen på lager og bestillingen legges inn hos oss før kl 09.00, sender vi samme dag. Bestillinger som blir lagt inn på lørdag, søndag eller en rød dag, vil bli sendt første virkedag. Har du gjort en forhåndsbestilling, så sendes alle varer samlet, om ikke annet er avtalt.

Du vil få en bekreftelsesmail fra oss når vi har behandlet bestillingen din. Deretter vil du få en mail som bekrefter at varen er sendt med sitt sporingsnummer.

Leveringstid: 2-5 dager, avhengig av hvor i landet du bor.

Kjøperen er ansvarlig for at korrekt adresse og mobilnummer blir oppgitt ved bestilling. Uavhentede pakker blir returnert. og Oh Yes forbeholder seg retten til å fakturere kostnader for returfrakt på kr 250,-.

Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Avhengig av produktenes art og forsinkelsens lengde kan du etter omstendighetene kreve levering, kreve erstatning eller heve avtalen.

Vi leverer kun til adresser i Norge. Fast pris 99,– pr bestilling. Ved kjøp over 750,– spanderer vi fraktkostnadene.

Ønsker du å hente pakken din i vår butikk og showroom på Adamstuen i Oslo er du velkommen til dette uten fraktkostnader.

Henteadresse

Thereses gate 1
0358 Oslo

Åpningstider

man–fre 09:00–15:30

Oh Yes behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Som hovedregel sender vi pakker med HELT HJEM. Vi forbeholder oss retten til å benytte andre aktører som Post Nord og Bring der det er hensiktsmessig.

Vi samarbeider med LETTBUTIKK AS og alle våre pakker sendes fra vårt hovedlager i Årnes, med noen få unntak direkte fra vårt lokale i Thereses gate 1.

Vi samarbeider med Klarna som håndterer alle våre betalinger på en sikker måte. Se Klarna sine hjemmesider for alle tiltak de gjør for å bevare din sikkerhet ved utsjekk. Her kan du velge mellom faktura, delbetaling og kortbetaling.

Klarna Checkout 

Handle med oss og betal enkelt med Klarna. Når du handler med oss kan du nå betale som du vil med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling.  Betal som du vil med Klarna. Når du handler med oss kan du nå bestemme hvordan du vil betale med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling. Kjøp det du vil. Betal hvordan du vil med Klarna. Det er du som handler, så du bestemmer hvordan du vil betale. Hver gang du handler hos osskan du velge å betale nå, betale senere eller dele opp med Klarna. 

Betal senere

Hver gang du handler med oss kan du få varene dine først og betale senere. Ingen gebyrer eller skjulte avgifter. Betal bare for det du vil beholde. Velg betal senere i kassen. 

Betal i ditt eget tempo. Del opp med Klarna. 

Del opp din betaling over lengre tid istedenfor å betale alt på en gang. Nå kan du gjøre det med Klarna. 

Rabattkoder og kampanjer

Ved kampanjer er kunden selv ansvarlig for å legge inn tilhørende rabattkode for å få det prisavslaget som gjelder for kampanjen.

Du har alltid 14 dagers angre- og returrett når du handler hos oss. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen, og kan benyttes hvis vares leveres tilbake i samme stand som du fikk den.

Ta kontakt ved en retur for å motta returslipp. Vi belaster deg 50 kr for en retur.

Det du betalte for varen blir tilbakebetalt til deg innen 14 dager fra vi mottar din retur. Dersom du har valgt faktura eller å dele opp med Klarna blir dette refundert fra din Klarna-konto. Alle refusjoner gjennomføres via Klarna som tar vare på din sikre betaling. Dersom du betalte frakt blir ikke dette refundert.

Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Hvis du:

  1. Mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
  2. Har mottatt feil vare
  3. Pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Kontakt oss på hello@ohyes.no eller tlf 996 98 684 med en gang du opplever en mangel.

Vi trenger ditt ordrenummer, navn eller epost på bestilling samt informasjon om hvilken vare det var feil på. Feillevering blir rettet opp umiddelbart. Dersom varen er skadet sender vi deg ny eller refunderer varen, og hjelper deg med retur av den skadede artikkelen.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en god handel!

Oh Yes AS
Org nr 920 125 891
Selskapet er registrert i Brønnøysundregistrene og er et aksjeselskap.